Services

Digital Marketing

Digital Marketing is the link between you and your customers. The world is becoming more and more digital and everything points that there is no turning back. Most people now communicate, buy, entertain themselves and do business digitally. People are turning to Internet Marketing because most of the times it is much more cheaper and effective than TV and Radio advertising.

separator

Graphic Design

Images have been proven to affect users a lot more often than plain text. That's why custom graphic designs are extremely important.
It's a form of art which communicates directly with your clients. Nowadays In order to be considered as professional, every brand needs to have unique and creative identity.

separator

Photography and Video

Often digital companies use stock images, but can your business stand out then? Having in mind there are whole social media sites based on photo posting where brands communicate mostly visually with their audience. Own photos mixed with own design is the purest self respect a company can have.

separator

Web Design and Development

Among the countless factors which inspire confidence from your audience, perhaps the most important one is the website. Not having a website in 2019 is like having a business without having a... business. A well designed and organized website with responsive design will let your customers find saturated information in one place for you.

All our websites comes with 1 year free hosting and domain name (.com, .net, .org etc.)

For more information about our services

Please contact us
to top button

Преди да се започне каквато и да е била рекламна дейност, трябва да бъдат изградени план и стратегия, в които ясно и точно да се поставят целите на фирмата, като трябва да се отговори на въпроси, свързани както с дейността, така и с бъдещото развитие на бранда:

Едва след това можем да изградим стратегия, която да бъде конкретно и точно насочена към целевата аудитория, за да може да постигнем максимални резултати с минимална инвестиция.

SEO (Search Engine Optimization) или (Оптимизация за Търсачки)

Проучване за ключови думи – това е една от фундаменталните стъпки при оптимизацията на един сайт. Ние ще направим задълбочено проучване за ключовите думи, които хората използват при търсене във Вашата ниша. По този начин ще насочим правилния трафик към Вашия сайт, което означава и по-добри конверсии.

Одит на сайта, който в най-общи линии се състои от няколко компонента, като идеята е да се провери дали всички сигнали на вашия сайт към Google и останалите търсачки са правилно зададени. Този процес ще включи и проверка за техническата изправност на сайта:

Една SEO кампания няма как да се състои, без да са добавени основните за всеки маркетинг специалист нужни инструменти за анализ:

Благодарение на тях ние ще можем да следим и да Ви представяме случващото се по разбираем за Вас начин.

Освен за посещенията на сайта, Вие ще получите детайлна информация за това, как се позиционирате в търсачката за различните ключови думи.
Детайлен анализ на вашите топ онлайн конкуренти, структуриран в доклад и написан на достъпен за Вас език. Той ще включва:

Идеята на този анализ не е да повтаряме стъпките на Вашата конкуренция, но да видим какво точно те са предприели при изграждането на своя онлайн имидж. Резултатите от това проучване може да Ви послужат за ориентир ако пропускате нещо важно или да Ви ориентират към някоя друга добра възможност. Търсачките са динамична среда, при която резултатите зависят не само от усилията, които Вие полагате, но и от случващото се във Вашата ниша. При висока конкуренция, от гледна точка на оптимизация, добрите резултати изискват повече време и усилия.

Анализ на външните връзки към Вашия сайт: Това означава че ние ще се погрижим Вашият сайт да остане не засегнат от различните видове спам, които със сигурност биха повлияли негативно на представянето му пред търсачките ако бъдат пренебрегнати.

Оптимизация на факторите отговорни за позиционирането на сайта според локация (Google Places – Local SEO). Има доказани практики в следствие на множество експерименти, които дават резултат в това Вашата локация да излезе сред първите три, които са поместени дори над сайтовете които отговарят на търсенето.

Link building – Външните връзки сочещи към Вашия сайт (линковете) все още са един от най-значимите фактори, според които алгоритъмът на Google подрежда своите резултати при търсене. Поради множеството опити за манипулации в миналото, днес работят специално създадени алгоритми, които да различават естествените линкове и тези пуснати с цел да се „изиграе” търсачката. Това ги превръща в рисков фактор, с който не е желателно да се злоупотребява. Разбира се има и безопасни практики, и такива са тези към които ние се придържаме.

Бавно но славно, рекламата отдавна започна да слиза от билбордовете, телевизията и радиото, и влезе в телефоните и компютрите на хората.

Всеки месец над 2.32 милиарда души са активни във Facebook. Над 1.7 милиарда потребители влизат всеки ден от телефоните си. Всяка секунда се регистрират 5 нови профила.
Над 300 милиона снимки се качват всеки ден. Всяка секунда се публикуват около 300 000 статуса и над 500 000 коментара.

Всяка секунда Google обработва над 40 000 търсения, което е над 3.5 милиарда търсения на ден или над 1.2 трилиона на година.

Всички тези данни имат за цел да покажат, че хората наистина са в дигиталния свят и бройките се увеличават докато четете това. А това е статистика само на 2 уеб сайта! И тук идва въпросът: "КАК ЕДНА РЕКЛАМА ДА ИЗПЪКНЕ" измежду всичката тази информация?

Рекламата е само парченце от пъзела, но не и целият пъзел. Освен, че предлагаме реклама в най-големите мрежи, като Facebook, Google, YouTube, ние предлагаме микс от комуникационни решения, поддръжка на ежедневно ниво според маркетинговата стратегия и план, изработени специално за Вас така, че клиентите да ви откриват в своята предпочитана мрежа и да могат да намерят лесно нужната им информация за Вас, Вашата фирма, Вашите услуги, предлагани на пазара.

Различни сме, защото можем да предложим и голямо разнообразие от решения за различни видеове реклама, които повечето фирми не предлагат, тъй като партнираме и работим с много други рекламни мрежи, различни от посочените по-горе. Тези рекламни мрежи имат голяма база от уеб сайтове, които предоставят категоризирани реклами според интересите на клиентите.

E-mail мартекингът се състои в изпращане на търговски и информативни, електронни съобщения до всеки потенциален или текущ клиент на фирмата

Поводите по които една фирма трябва да изпраща e-mail на своите клиенти са много:

Добре е за една фирма, която е решила да провежда e-mail маркетинг стратегия да я изпълнява правилно, с цел функционалност, защото никой не обича да бъде ежедневно засипван само с търговски съобщения, свързани с продажби. Много често неправилното управление на такива услуги води до обратен ефект: Клиентите се отписват от списъка, маркират писмото, като спам или по-лошото, намразват бранда.

Голяма част от специалистите в нашия бранш смятат, че e-mail маркетингът е отживелица и спам, но ако се използва правилно, статистиките сочат друго.
Като маркетинг канал за реклама, носи стойност на потребителя и може да има неочаквано добри резултати.

Всеки ден се изпращат и получават над 281 милиарда e-mails! И въпреки въвеждането на социалните медии в последните години, както и навлизането на огромен брой чат клиенти, тази бройка продължава да расте.

Управление на страници и профили в Социалните Медии

Всяка социална мрежа има особености и предлага редица инструменти подходящи за един или друг вид бизнес. Много важно е маркетинг специалистите, които консултират фирмата да познават всички особености и новости, които социалните медии предлагат. По този начин ще може да бъде предложен адекватен микс, необходим на клиента, съобразено с особеностите на фирмата, нишата в която се намира бизнесът и според територията на бранда и неговите настоящи или потенциални клиенти. Прекалено много хора си мислят, че когато разпънат един бранд на възможно най-много канали, то тогава ще има най-голям успех. Истината е, че трябва да се съсредоточи върху един или няколко канала, които наистина ще са от полза за фирмата.

Изключително важно е да се знае, че присъствието в социалните мрежи не може да бъде само платена реклама (естествено на теория може), бранд и лоялни клиенти се градят на базата на правилно, интересно и професионално изградено съдържание за потребителите, което да ги ангажира с фирмата и нейната дейност. Пускането на постове във Facebook, Instagram, YouTube, Twitter и др., без да се вземат в предвид многото фактори, ще е като стрелба в тъмното. Когато ние менажираме профилите Ви в социалните медии, ние следваме един цялостен план, който преминава през всички етапи на подготовка на аудиторията и упражнява контрол върху нагласите на потребителите спрямо Вашият бранд. Всеки текст, всяка снимка, всяко видео се подбират така, че да въздействат и да разонират с нуждите на клиентите Ви. Спазва се тон на говорене, който внушава доверие и разпознаване на бранда, както и създава усещане за стабилност и сигурност.

Дигиталното пространство е идеалното място за разказване на истории. Ако рекламите в телевизионния или радио ефир трябва да имат определено времетраене, не бихме могли да кажем същото за интернет пространството. И за щастие хората, които използват интернет в днешно време изключително много се впечатляват от добрите, стегнати и изобретателни разкази, особено ако става въпрос за нещо, което не познават.

В Content Marketing-a не са толкова важни Вашите бранд, продукт или услуга. Тук съсредоточаването е върху точната аудитория и потенциалните клиенти, чрез интересно, важно и значимо за тях съдържание.

Същината на Content Мarketing се състои в това да разказва завладяващи истории, с които да приобщава нови последователи към бранда без да се повдига темата за покупко-продажба, цени и друг тип търговски съобщения.
Много често Content marketing бива бъркан с Copywriting, който е главно предназначен за директно промотиране и продаване на стойността на бранд, продукти и услуги чрез писане на убеждаващи заглавия и описания. Content marketing се използва главно в блогове, видеа и в социалните медии с цел да провокира реакция от страна на аудиторията.

Специалистите са казали: "Съдържанието е цар!"
Защо съдържанието е толкова важно? Защото съдържанието може да накара аудиторията Ви да направи точно определено действие. Също така търсачки, като Google, Bing, Yhoo, DuckDuckGo, Ask и т. н., поставят сайтовете с оригинално съдържание, което носи стойност на по-предни позиции при търсене на различни ключови думи, свързани с Вашата ниша. Та по тази причина в Маркетинга, "Съдържанието е цар!"

Копирайтингът е изкуство, свързано с писането на увлекателни текстове, целящи да постигнат различни маркетингови цели. Много често е това, което пише върху билбордове, брошури, рекламно написано или изговорено съдържание в телевизия, радио, списания и вестници, както и публикации в социалните медии. Главната задача на текстовете е да провокират аудиторията, потенциалните и редовните клиенти да предприемат действия спрямо Вашия бранд, продукт или услуга. Най-често се използва за подтикването на потребителите към покупки.

Зад думата "копирайтинг" често стоят хиляди часове труд, много учене, пари, знания, идеи, проучвания и т.н.

Няколко правилно подбрани думи могат да направят компанията Ви разпознаваема, марката запомняща се, продажбите могат да скочат многократно. Едно зле подбрано изречение може да съсипе и най-обещаващата фирма за много кратък период.
Големите компании знаят това и инвестират огромни бюджети точно в тази насока.

 

test2

Логото е една от най-важните части при брандиране на една компания. Благодарение на неговите цветове и форми, клиентите Ви ще идентифицират Вашата фирма. То не е само символ на Вашия бизнес, а е съвкупност от множество информация, която се запомня с годините и остава, като най-запомнящата се част от компанията.

Професионалното и съобразено с последните стандарти, цветове и визия лого, гарантира тежест на Вашта фирма. За да разберете, колко е важно логото, ще Ви дадем малко примери с големите в бранша:

Това са цени за изработване, ребрандиране или придобиване на лого, дадени от компаниите, което определено показва, каква важна част това е от техния бизнес. Но не се стряскайте, обикновено изработката струва доста по-малко :). Огромните бюджети по никакъв начин не гарантират качествено и креативно лого.

Когато нашият дизайнер прави дизайн на лого, в процеса участват няколко човека, за да може да се видят всички гледни точки и да се прецени кое би било най-адекватно за Вашият бранд, като се съобразяваме с редица фактори, свързани с нишата на бизнеса, Вашата аудитория и продуктите/услугите, които предлагате и къде е най-вероятно да се използва. Това от своя страна води до избиране на правилни цветове според психологията на цветовете, стил според последните тенденции за дизайн, възможно най-семпло, но в същото време гъвкаво, да е запомнящо се, да е впечетляващо и да е свързано с цялостната визия и цветова схема на бранда.

Въпреки повечето разбирания, брандирането не е да лепнете едни рекламни стикери върху служебния си автомобил. Брандирането е създаването на идентичност на една фирма, което спомага да бъде лесно разпознаваема за хората. Комбинация от цветове, изображения, лого, слоган, тон на говорене, отправен към клиентите, поведението в различни ситуации свързани с участието на фирмата, цялостна визия, инициативи, ценности и цели. Всичко това се събира в едно общо впечатление, което клиентът или фенът си изгражда с времето.

Компанията е толкова голяма, колкото си я представят потребителите. Образът, който ще изградите за себе си е от съществено значение, защото именно идеята за компанията, продава продукцията по-добре и от най-добрата реклама.
А какво мислят хората за компанията Ви зависи от самите Вас. Повечето успели фирми инвестират сериозни суми, за да изградят образ, който да резонира с бранда и да предизвиква определени асоциации.

Пример с частичка от брандирането? Добре...:
Snickers - „Не си ти, когато си гладен!“
Дали думите са подбрани случайно? Дали думата "глад" е избрана случайно? Разбира се, че не.
Случайности в рекламата са по-скоро изключения, отколкото практики. Всичко се базира на анализи на данни, проучвания на нагласи и пазари, тестване на различни подходи и в крайна сметка се получава формула за Вашият бознес, КОЯТО РАБОТИ!

Графичната илюстрация е продукт на графичния дизайн, но с по-артистичен външен вид, целящ да предаде послание или да накара хората, до които се докосва да усетят емоция.

Прекалено много хора не правят разликата между графичен дизайн и графична илюстрация. Обикновено графичните илюстрации са свързани с вече създаден или предстоящ за създаване текст, с цел да подсилят смисъла и посланието, което текстът носи.

Има разлика между графичнен дизайн и графична илюзтрация. Ако при графичният дизайн се следва определен път на действие при съставянето на дизайнерски продукт и дизайнът се съобразява с типография, снимки и създаване на една цялостна композиция като краен продукт, при създаването на графична илюстрация не е така.

Графичната илюстрация представлява самостоятелна рисунка, нарисувана от графичен дизайнер, съобразена с въображението и посланието заложено в картината, рисувана от дизайнера.

Много често графичните илюстрации се използват за декорации, но перфектно се комбинират с различни графични дизайни.

Макар, че светът става все по-дигитален, хартиените носители, като тениски, чаши, химикали, запалки, книги , брошури, списания, плакати и билбордове, пазарски торбички, флайери и визитки са навсякъде около нас, защото те също са важни канали за реклама.

Изискванията за принтиране са доста различни от тези за дигиталната среда, затова се прави подготовка за печат (предпечатна подготовка). За една сериозна фирма, която знае какво иска, задължително е дизайнерът да е един и същ на всички материали, за да не се разводнява брандът и за да може да се придържа към правилната стилистика, цветова гама и индивидуалност, към която фирмата се стреми да поддържа пред своите клиенти в публичното пространство.

 

3D визуализациите се използват най-вече от строителни фирми, такива, които се занимават с продажбата на имоти, ремонтни дейсноти и интериорни дизайнери. Но много често се използват и от компании, които искат да разчупят своята визия.

Предлагаме:

За да се продава един продукт, той се нуждае от добре представена визия. Тук се появява продуктовата фотография, която така ще представи продукта, че той да изглежда "апетитен" за клиента.

Светлината в помещението и доброто устройство, с което се правят снимките са задължителни, но най-интересната част от правенето на продуктови снимки е погледът на фотографа, тъй като той е човекът, който може да предложи интересни и вълнуващи идеи във връзка с направата на по-интересни и подтикващи към покупка на продукта снимки.

Арт фотографията предава послания чрез направените снимки. Не всеки фотограф е артист, разбира се, но всеки обект, независимо дали е човек или предмет, може да бъде сниман по много различни начини.

При арт фотографията важно е какво вижда фотографът, а не какво точно се случва на снимката. Посланието се съдържа в гледната точка на фотографът, а не в самият кадър.

Този тип фотография е идеален за емоционално активиране на потребителите в различни ситуации.

Бизнес фотографията може да се категоризира на няколко нива:

За заснемането на интересно видео не е важен само апаратът, а и задапаратното устройство, т.е. гледната точка на човекът, който заснема видеото.

Освен техническите параметри на едно устройство, с които фотографът трябва да е напълно наясно, е хубаво да се опита да покаже собствен стил в посока по-лесна възприемчивост към създадения от него продукт.

Във фотографията, както във всяко изкуство, човек влага своята индивидуалност. Разбирайки целта на видеото, той може да създаде прекрасен, лесно смилаем продукт, който да говори сам по себе си.

Предлагаме заснемане на рекламни видеа за Интернет и Телевизия. Разполагаме с дрон, който ще даде мащабна картина и ефект на видеото.

Едно видео може да успее да привлече вниманието на много хора със своята идейност, креативният начин, по който се представят нещата, комбинирани с правилен подход към определена аудитория.

Интернет е мястото, където най-силен ефект имат историите. В зависимост от платформата и аудиторията, видеото може да е кратко или дълго, което от критична важност за високите му резултати.

Едно рекламно видео не може да не съдържа визуални ефекти. Повечето реклами, които виждате в телевизията и в интернет използват манипулиране на изображения и кадри по един или друг начин. Редакцията и мотажите изискват голямо въображение, умения и професионализъм.

Ние предлагаме:

Често под Уеб Дизайн се разбира създаването на сайт в интернет и някакси звучи лесно, дори елемeнтарно. A реално това включва:

Във времето, в което всичко е на един клик разстояние, няма продукт, който да не може да бъде поръчан през интернет дали от частен продавач или фирма.

Ако имате бизнес, чрез който продавате стоки и не продавате онлайн. То сега е моментът да се замислите над горните статистики.

Вече има десетки ако не и стотици платформи, които предлагат лесен и бърз начин да си направите онлайн магазин, но къде е уловката? Повечето Ви спестяват „малки“ подробности, като например, че всеки месец трябва да плащате сериозна сума за подръжка или оставате без магазин! За нас това звучи, като изнудване. След като сте въвели един куп продукти, промоции и т.н., се оказва, че или плащаш или няма магазин. Отделно се заплаща за редица допълнителни функционалности, които рано или късно в процеса на работа ще Ви потрябват. Освен, че сте зависим от платформата, сигурността на такива платформи е доста под въпрос, затова ние можем да Ви дадем безплатна консултация, кое би било най-разумното решение за Вас, за да можете в дългосрочен план да развивате бизнеса си, без да робувате на платформи.

CMS или Content Management Systems (Системи за управление на съдъражението)

Системи за управление на съдъражението са платформи, като Wordpress, Joomla, Prestashop, Magento, Drupal, OpenCart и т. н.

Ние предлагаме изработка на сайтове с подобни платформи по желание на клиента.

Често срещана грешка е, че да се смята, че самата система сама по себе си прави един сайт известен. Успехът на сайта се дължи на качествено съдържание, маркетингова стратегия и услугите, които се предлагат.

Responsive Desing (Отзивчив дизайн)

До момента са регистрирани официално над 4 милиарда уникални потребители от мобилни устройства! Мобилните устройства носят над 64% от целия интернет трафик в света!

Светът се променя, а с него и бизнеса.
Потребителите вече са в навсякъде интернет и търсят всичко. Преди да бъде направена покупка, се прави проучване в интернет дали тази цена е приемлива, независимо дали си купуваме винтоверт или книга.

Отзивчив дизайн означава, че Вашият сайт е оптимизиран за мобилни устройства и предлага на потребителите едно приятно изживяване, което да ги накара да напраявт бъдещи покупки.
Ако през 2012г. респонсив дизайн беше нещо далечно и непознато, то днес е задължително. Никой няма да погледне сериозно на сайт, който не е оптимизиран за различни резолюции.

Търсачките няма да го индексират добре и той ще излиза на по-задни позиции при търсене дори и при добра оптимизация.

Предлагаме персонализирани, УЕБ базирани апликации с различни функционалности за потребителите Ви и административна част за Вас и Вашите нужди.

Работим с: